Bij de afdeling Facturatie patiënten kan je terecht met al je vragen en opmerkingen over de financiële en administratieve kant van je ziekenhuisverblijf of medische behandeling.
Inlichtingen
Een vraag over je ziekenhuisfactuur? Mogelijk vind je het antwoord bij de veelgestelde vragen.
Je kan je vraag ook stellen aan de afdeling Facturatie patiënten via:
- dit contactformulier
- tel. 09 332 25 72 (elke werkdag van 8.30 tot 17 uur)
- UZ Gent, afdeling Facturatie patiënten, C. Heymanslaan 10, 9000 Gent
Of je kan langskomen aan onze balie in het centraal onthaal (ingang 11):
- van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 17 uur
- meld je bij het infopunt aan
Klachten
Heb je bezwaren of klachten in verband met je factuur, dan maak je die binnen de 8 kalenderdagen na ontvangst over aan de afdeling Facturatie patiënten.
Voor klachten in verband met je behandeling kan je contact opnemen met de Ombudsdienst.
Betalingsproblemen
Heb je betalingsproblemen, dan neem je het best contact op met de afdeling Facturatie patiënten, de Sociale dienst patiënten of de sociale dienst van je ziekenfonds.