Patiënteninformatiebureau

Coronacrisis 
Het Patiënteninformatiebureau aan ingang 50 is tijdelijk gesloten. Het bureau aan ingang 12 blijft open.


Bij het Patiënteninformatiebureau kunt u terecht met al uw vragen en opmerkingen over de financiële en administratieve kant van uw ziekenhuisverblijf of medische behandeling.

Voor wie?

Patiënten, hun vertrouwenspersonen en vertegenwoordigers

Wat?

We geven informatie over onder meer:

  • de inhoud van de ziekenhuisfactuur 
  • de inningsfase van openstaande facturen 
  • de verrekening van voorschotten 
  • de facturatie in het kader van een studie

We behandelen ook meldingen en verzoeken, zoals:

  • adreswijzigingen 
  • herfacturatie aan uw ziekenfonds of verzekering 
  • foutieve (bv. dubbele) betalingen 
  • foutieve facturaties 
  • een duplicaat van de factuur of van het getuigschrift voor verstrekte hulp
  • afbetalingsregelingen 
  • kostprijsramingen

Waar en wanneer?

  • Locatie: ingang 12, route 1201 en ingang 50, route 500 
  • Elke werkdag van 8 tot 12 uur en van 12.30 tot 16.30 uur

Contact

Patiënteninformatiebureau

De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 7-6-2021 11:08.