Problemen bij het inloggen?


Probleem 1: Inloggen op Artemis (de Citrix-omgeving) met eID lukt niet

Sluit Internet Explorer volledig af, zowel Artemis als alle andere openstaande websites. Plaats uw eID opnieuw in de kaartlezer. Surf nu terug naar http://artemis.uzgent.be.

Probleem 2: Surfen naar en inloggen op Artemis lukt niet: Blanco scherm

Gelieve eens de browsegeschiedenis te verwijderen.

Internet-Explorer-icon.pngInternet Explorer 9, 10 & 11 - Klik hier voor de procedure


Firefox-icon.pngMozilla Firefox - Klik hier voor de procedure


Google-Chrome-icon.pngGoogle Chrome - 
Klik hier voor de procedure

Safari-icon.pngSafari (Mac)

  • Ga naar het vervolgkeuzemenu Safari.
  • Selecteer Voorkeuren.
  • Klik op het pictogram Beveiliging in het bovenste venster.
  • Klik in het dialoogvenster Beveiliging op Bladwijzers.
  • Klik op Toon cookies.
  • Klik in het dialoogvenster Cookies op de cookies van uzgent.be en klik vervolgens op Verwijder. Als je alle cookies wilt wissen, klik je op Verwijder alles.
  • Klik op Gereed.


Probleem 3: Surfen naar en inloggen op Artemis (de Citrix-omgeving) lukt niet

U moet de site (http://artemis.uzgent.be) wellicht toevoegen aan de vertrouwde sites/trusted sites onder Internet Explorer.

Probleem 4: Bij het openen van een programma via Artemis krijg ik volgende foutmelding:

foutartemis.png 

Installeer de nieuwste Citrix-reciever.

Probleem 5: er komt een foutmelding bij het willen inloggen op Artemis

Controleer of de instelling Gebruik TSL 1.0 (Use TSL 1.0) staat aangevinkt. Ga hiervoor naar Internet opties van je browser en dan naar het tabblad geavanceerd (Advanced).

 artemistsl.png

De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 19-4-2017 14:13.