Slideshow: in de kijker


Het project Gerodent van het UZ Gent trekt sinds 2010 naar woonzorgcentra en verleent er curatieve en preventieve mondzorg.

Lees meer


De Warmste Week nadert. Dat merkt u onder meer aan de verschillende acties die in het UZ Gent lopen.

Lees meer


Het UZ Gent is vlot bereikbaar. Op de campus maakt een routesysteem u wegwijs.

Lees meer

Hebt u nog vragen over uw factuur?

Voor inlichtingen over prijzen, verstrekkingen en betalingsmodaliteiten kan u terecht bij de dienst Facturatie patiënten via tel. 09 332 25 72 of fax. 09 332 38 46. Mailen kan naar facturatie.patienten@uzgent.be. U kan ook langsgaan bij de dienst in ingang 75 (De Pintepark II) op het gelijkvloers of ingang 12, route 1201. Of stel uw vraag via het contactformulier.

Bezwaren of klachten

Bezwaren of klachten over facturen moet u binnen de 15 dagen na verzendingsdatum van de factuur overmaken aan de dienst Facturatie patiënten.

Klachten die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met uw behandeling, verzorgingsklachten of klachten over concrete handelingen van zorgverleners kunnen overgemaakt worden aan onze Ombudsdienst.

Betalingspoblemen

Bij betalingsproblemen kan u contact opnemen met de dienst Facturatie patiënten, de dienst Patiëntenbegeleiding van het UZ Gent of met de sociale dienst van uw ziekenfonds.

Openingstijden dienst Facturatie patiënten

Elke werkdag van 8 tot 12 uur en van 12.30 tot 16.30 uur.

U vindt de dienst Facturatie patiënten in ingang 75 (De Pintepark II) op het gelijkvloers. Er is een tweede infopunt voor vragen m.b.t. de ziekenhuisfactuur in ingang 12 (gebouw K12) op het gelijkvloers.

De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 20-6-2017 08:50.